عکس وشعر عشقولانه

ღ♥ღمن به تو هرگز نگفتم با تو بودن آرزومه..ღ♥ღ

عکس وشعر عشقولانه

ღ♥ღمن به تو هرگز نگفتم با تو بودن آرزومه..ღ♥ღ

                                 بلبل نیستم که بر هر شاخه ای غوغا کنم                                                                 شمع هستم می سوزم و جان را فدایت می کنم

                                             روزگاری است که من طالب رخسار توام                    

                                                 فکر من باش که در این شهر گرفتار توام

                                                   گفته بودی که طبیب دل بیمار منی 

                                                     پس طبیب دل من باش که بیمار توام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد