عکس وشعر عشقولانه

ღ♥ღمن به تو هرگز نگفتم با تو بودن آرزومه..ღ♥ღ

عکس وشعر عشقولانه

ღ♥ღمن به تو هرگز نگفتم با تو بودن آرزومه..ღ♥ღ

نگاه عاشقانه

 

  

امشب از شمیم عطر نیاز               تا نگاه عاشقانه لبریزم

  دوست دارم از نگاه معصومت           همچو شبنمی شوم بیاویزم


  عاشقانه ترین ترانه شب                هدیه بر غم لبان خاموشت

 در طلوع بی کرانه عشق                آسمان پرستاره تن پوشت


 خیره در زلال شبنم یاس                 با بلور چشم تو هم رازم

  در تلاطم واژگان سکوت                  تا حدیث عشق را بی آغازم


 آری آغاز دوست داشتن است          گرچه پایان راه ناپیداست

 من به پایان دگر نیندیشم                که همین دوست داشتن زیباست...

 تو برو سفر سلامت           عشق من پشت و پناهت

تا تو برگردی گل من        اشک من نذر نگاهت

تو برو سفر سلامت        فکر نکن اینجا غریبی

این منم که وقتی رفتی      میمونم تو بی نصیبی

بی نصیبی از نگاهت            من از دنیا گرفته

وقتی رفتی تو دل من         غم غربت جا گرفته

تو برو سفر سلامت            ای تو آاشنای دردم

بی تو تاریکم و تنها       بی تو خاموشم و سردم

تو برو سفر سلامت          تو که رنگ  آسمونی

با وجودی که قرار بود           تا ابد پیشم بمونی

بی نصیبی از نگاهت             من از دنیا گرفته

وقتی رفتی تو دل من         غم غربت جا گرفته