عکس وشعر عشقولانه

ღ♥ღمن به تو هرگز نگفتم با تو بودن آرزومه..ღ♥ღ

عکس وشعر عشقولانه

ღ♥ღمن به تو هرگز نگفتم با تو بودن آرزومه..ღ♥ღ

 تو برو سفر سلامت           عشق من پشت و پناهت

تا تو برگردی گل من        اشک من نذر نگاهت

تو برو سفر سلامت        فکر نکن اینجا غریبی

این منم که وقتی رفتی      میمونم تو بی نصیبی

بی نصیبی از نگاهت            من از دنیا گرفته

وقتی رفتی تو دل من         غم غربت جا گرفته

تو برو سفر سلامت            ای تو آاشنای دردم

بی تو تاریکم و تنها       بی تو خاموشم و سردم

تو برو سفر سلامت          تو که رنگ  آسمونی

با وجودی که قرار بود           تا ابد پیشم بمونی

بی نصیبی از نگاهت             من از دنیا گرفته

وقتی رفتی تو دل من         غم غربت جا گرفته

نظرات 1 + ارسال نظر
شروین یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ق.ظ http://onspeed-iran.blogsky.com

سلام دوست عزیز
مطالب وبلاگت و عکسات عالین
به ما هم سری بزن
موفق باشی دوست عزیز
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد