عکس وشعر عشقولانه

ღ♥ღمن به تو هرگز نگفتم با تو بودن آرزومه..ღ♥ღ

عکس وشعر عشقولانه

ღ♥ღمن به تو هرگز نگفتم با تو بودن آرزومه..ღ♥ღ

 

 

گفتمش در عشق پا برجاست دل
گر گشایی چشم دل، زیباست دل
گر تو ذورحمان شوی دریاست دل
بی تو شام بی فرداست دل
دل زعشق روی تو حیران شده
در پی عشق تو سرگردان شده
گفت در عشقت وفادارم بدان
من تو را بس دوست میدارم بدان
شوق وصلت را بسر دارم بدان
چون تویی مخمور خمارم بدان
با تو شادی می شود غم های من
با تو زیبا می شود فردای من
گفتمش عشقت به دل افزون شده
دل زجادوی رخت افزون شده
جز تو هر یادی به دل مدفون شده
عالم از زیبایی ات مجنون شده
بر لبم بگذاشت لب یعنی خموش
طعمه بوسه از سرم برد عقل و هوش
در سرم جز عشق او سودا نبود
بهر کس جز او در این دل جا نبود
دیده جز بر روی او بینا نبود
همچو عشق من هیچ گل زیبا نبود
خوبی او شهره آفاق بود
در نجابت در نکوهی طاق بود

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.iran.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
جات تو جمع ما خیلی خالیه.

اجادسا یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری نوشتتونم خوندم جالب و قشنگ بود اگه وقت کردی به وبلاگ منم سر بزن ممنون میشم اگه خوشت اومد خواستی اَدم کنی با ماهی سیاه کوچولو اَدم کن اگه اومدی به وبلاگم فقط نظر یادت نره باز ممنون از نوشتهات، موفق باشی خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

عرفان سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.erfangraphic.blog.af/

سلام دوست عریز ممنون که به وبلاگ من سر زدی
من شما را لینکیدم شما هم لطفآ منو به اسم ( کلبه عکس و شعر ) بلینک
موفق باشی بازم به ما سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد